|
Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego i innych zwolenników WOLNOŚCI
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adas
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:24, 21 Lis 2006 Temat postu: Jak budować Polskie drogi??? |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytając ten artykuł postanowiełem założyć nowy wątek.Jak według was powinno się budować drogi???Czy ich przyszłością jest prywatyzacja i system koncesyjny czy też radykalne zmiany w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad???A może macie jakieś inne pomysły???
Zapraszam do dyskusji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:43, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Chińczycy zbudują nam drogi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej B Jędrzejewski
Gość
|
Wysłany: Pią 8:32, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jestem zdania że powinny być prywatne i tylko prywatne. Tylko prywatny właściciel może zadbać o trwałość, dobrą jakość i oczywiście o normalne ceny za przejazd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamfit
Gość
|
Wysłany: Pią 14:02, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] tutaj Tomasz Teluk napisał artkyuł o prywatyzacji dróg, ale niestety mało konkretów i przykładów. A zna ktoś może przykłady krajów, w których drogi są prywatne?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikkeforapl
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 1537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 72 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kilka osób pod jednym nickiem
|
Wysłany: Pią 14:26, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Andrzej B Jędrzejewski napisał: | Jestem zdania że powinny być prywatne i tylko prywatne. Tylko prywatny właściciel może zadbać o trwałość, dobrą jakość i oczywiście o normalne ceny za przejazd. |
Co to za herb?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamfit
Gość
|
Wysłany: Pią 15:38, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
to jest kolejny herb Górnego Śląska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej B Jędrzejewski
Gość
|
Wysłany: Sob 9:28, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
administrator napisał: | Andrzej B Jędrzejewski napisał: | Jestem zdania że powinny być prywatne i tylko prywatne. Tylko prywatny właściciel może zadbać o trwałość, dobrą jakość i oczywiście o normalne ceny za przejazd. |
Co to za herb? |
Jest to herb Górnego Śląska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paprota
Gość
|
Wysłany: Wto 14:30, 12 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Prywatyzacja dróg to twardy orzech do zgryzienia dla liberała. Z jednej strony popieram wolny rynek, a z drugiej perspektywa płacenia za pójście do piekarni po bułki po prywatnym chodniku średnio mi się podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xcz
Gość
|
Wysłany: Pon 22:40, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Alez to juz sie dzieje. Chodzisz po prywatnych chodnikach, do niektorych nie masz nawet dostepu (np. prywatne osiedla). Sa mosty gdzie placi sie za przejazd (myto), np. slynny Golden Gate w San Fransisco. Oczywiscie rozdrobnienie oplat i stanie w kolejkach przed kasa co 100m mija sie z celem. Ale od czego jest technika. Na razie na chodniki nie mam pomyslu wiec pozostanmy przy drogach. Ta technika juz dziala w panstwowych firmach i lupi nas o wiele wiecej niz prywatne. NIEMCY. Kazdy z was za pewne wie, ze od niedawnego czasu za przejazd niemieckimi autostradami pojazdem ciezkim (autokar, TIR) placi sie. Ba.. placi sie za przejechane kilometry!! Jezeli kierowca autokaru kursowego z Polski do Anglii przez wlasna pomylke zjedzie z wykupionej trasy i nadrobi kilometrow, to zaplaci za nie na granicy Technika dziala tak, ze nalepiamy nalepke z czujnikiem na okno no i mamy rejestracje pojazdu, a w strategicznych punktach autostrady (zjazdy, rozjazdy) sa systemy rejestrujace kto i kiedy sie tam pojawil. Pachnie to Wielkim Bratem ale juz przyzwyczailismy sie chociazby do tego, ze serfujac po wolnym internecie nasze IP jest wszedzie rejestrowane i jakos malo kto zawraca sobie tym glowe a sa tez przeciez osoby ktore sprawnie poruszaja sie po sieci i nie da sie ich tak latwo namierzyc jesli tego chca (np. hakerzy). Jezeli w Londynie dziala iles tam spolek prywatnych obslugujacych metro, iles jeszcze autobusym calkiem sporo operatorow koleji nadziemnej i po tym wszystkim mozna sie poruszac posiadajac jedna magnetyczna karte Oyster przykladana do czytnika (gdziekolwiek nie wsiadasz). Wplywy z zakupu biletu (np. miesiecznego na dana strefe) rozkladaja sie proporcjonalnie pomiedzy firmy z ktorych ty uzytkowniku korzystach. Wiec technicznie jest to wykonalne.
Rozchodzi sie bardziej o ochrone prawna strategicznych inwestycji, ze tak to nazwe. Przykladowo jak mam na wlasnosc autostrade z Warszawy do Poznania i jest ona jedyna nie powinienem miec prawa tak jej sobie zamknac i najlepiej odgrodzic murem albo zrobic z tego wysypisko smieci. Mimo wszystko opowiadam sie za prostym systemem zasad, np. nie budujemy spalarni smieci 20m od osiedla mieszkaniowego, jak posiadamy rezerwat przyrody na wlasnosc czerpiemy dochod z biletow odwiedzajacych a nie wycinamy naraz wszystkie drzewa a potem stawiamy tam supermarket.
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|