|
Forum Sympatyków Janusza Korwin-Mikkego i innych zwolenników WOLNOŚCI
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelo81
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:12, 04 Sty 2009 Temat postu: Polska a i Polska b |
|
|
Taki podział nie istnieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 13:54, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ROTFL
A po co budować autostrady z Leska do Ustrzyk Dolnych gdzie jeździ dziennie mniej samochodów niż przez małe wioski pod Poznaniem?
Nie mówiąc o tym, że gospodarka jest delikatnie mówiąc trochę mniej rozwinięta.
Poza tym- proponuje dać wykres z jakich rejonów w Polsce państwo ściąga więcej podatków i gdzie idzie więcej pieniędzy na opiekę społeczną
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 13:55, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelo81
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:59, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
SZARE LINIE oznaczają obecne drogi. Zielone działające, czerwone budowa, żółć przetarg, niebieski uniokomunistycznoelkoterorystyczny DŚU.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 15:28, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Podział niestety nie istnieje pod względem prawnym. A szkoda, dobrze by było, żeby pieniądze wypracowane w Wielkopolsce czy na Śląsku zostawały na miejscu, a nie szły na dofinansowanie ściany wschodniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelo81
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:49, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm witamy Korwina Ale na poważnie. Też nie chciał bym aby kasa z wielkopolski szła na budowę drogi pod pćiem. Jednak pamiętajmy że jak dojedziesz na wschodzący rynek Ukraiński? Słowacją?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateo
Gość
|
Wysłany: Nie 16:05, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Sprywatyzować infrastrukturę i nie będzie problemów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamfit
Gość
|
Wysłany: Nie 16:07, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli będzie duży popyt na poruszanie się na Ukrainę, to znajdzie się jakiś przedsiębiorca, który zbuduje taką autobanę i będzie mieć źródło zarobku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiking
Gość
|
Wysłany: Wto 15:35, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
OK,autostrady mogą sobie być i prywatne.ALE,wtedy i tylko wtedy jeżeli zniknie podatek drogowy w paliwie. A mistrzostwem świata jest A4 Wrocław -Legnica,budowana od 90-91 do2006.Bodaj trzy lata temu udało mi się przejechać ten odcinek mając do dyspozycji dwa pasy,no normalnie byłem w szoku.15-16 lat na odcinek 60 km,to jest dopiero wynik! I przy okazji może ktoś mi wytłumaczy dlaczego średnio 1 km autobany kosztuje średnio 6 milionów a 1 km autostrady coś około 9.A różnica jest zasadniczo taka,że autobana się nie fałduje a autostrada owszem.Może różnica w cenie wynika z technologi marszczenie asfaltu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rex
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole/Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:31, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | ROTFL
Nie mówiąc o tym, że gospodarka jest delikatnie mówiąc trochę mniej rozwinięta |
szybkość rozwoju gospodarki jest między innymi "funkcją" poziomu rozwinięcia infrastruktury. Bez dobrze rozwiniętych dróg i kolei wschód nigdy nie dogoni zachodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iulius
Gość
|
Wysłany: Śro 5:44, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A po co ma doganiać? Żeby była równość, tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rex
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole/Wrocław
|
Wysłany: Śro 18:32, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
By żyło się lepiej. Wszystkim
A tak na serio nie mam żadnego interesu w lobbowaniu za rozwojem wschodu. Ja tylko napisałem oczywisty fakt. Inna rzecz, że zgadzam się z Mateo, że należałoby otworzyć drogę do budowy prywatnych dróg i autostrad a Wschód sam by się zmienił w błyskawicznym tempie . A potem już tylko (przy wcześniejszym obniżeniu podatków) cieszyć się sukcesem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aluzci20
Gość
|
Wysłany: Czw 6:44, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
rex napisał: | Anonymous napisał: | ROTFL
Nie mówiąc o tym, że gospodarka jest delikatnie mówiąc trochę mniej rozwinięta |
szybkość rozwoju gospodarki jest między innymi "funkcją" poziomu rozwinięcia infrastruktury. Bez dobrze rozwiniętych dróg i kolei wschód nigdy nie dogoni zachodu. |
Powiem szczerze, nie rozumiem skąd wiara ludzi w zbawienny wpływ paru autostrad na gospodarkę. Radykalne obniżenie podatków, uproszczenie prawa itp. pozwoliłoby nam rozwijać się w tempie 10-15% rocznie i przegonić zachód od parę długości. Ale zaczynać od budowy autostrad to jakaś paranoja.
Ostatnio zmieniony przez aluzci20 dnia Czw 6:44, 05 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rex
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole/Wrocław
|
Wysłany: Czw 14:53, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
źle mnie zrozumiałeś Ja nie twierdzę, że kilka autostrad to klucz do sukcesu. Mówię tylko, że istnienie infrastruktury jest jednym z koniecznych czynników do rozwoju regionu. Ludzie inwestują tam gdzie jest infrastruktura, USA rozwijało się tam gdzie budowano kolej, Rosja w centrum jest w miarę cywilizowana tylko przy kolei transsyberyjskiej, w dżungli ani na dzikim stepie nic nie zyskasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|